AAAAH FAN!

Alltså jag vet inte vad det är med mitt fejs! Det bara ploppar upp  massa äckliga röda prickar. Vad är det dom kallas nu igen? Usch, jag hatar det! Jag fattar inte. Mamma säger att det är för att jag dricker så mycket. Det kan stämma. Så måste jag välja nu eller. Sluta festa och slippa alla äckliga? Eller sminka över dom varenda jävla morgon och fortsätta festa? Jag tror jag väljer det sista. Eller om man taggar ner lite grann bara. Men vafan ska man göra annars då? Yääyä. Men fan, jag vill ju inte se ut som en prickikorv!


Onsdag idag då. Bara två dagar kvar nU ;D Whii.  Jag skulle ju till Carro idag. Men det vart ändrade planer. Men imrogon ska jag träffa Carro vi ska gå lite i stan, den stooooora stan. Mhaha elr hur. Carro skulle checka lite julklappar. :)  Sen blir det säkert en fika också. :p


Ohh jag har fet ångest över att åka tåg med Malajka. :S Hon kommer skälla sönder om det är nån annan hund i närheten. Och med tanke på att jag beställt där det är "djur tillåtet" så kommer det nog vara andra hundar där. Sist jag åkte med henne höll jag på DÖ, det var en svart hund mittemot oss, och hon skällde som en idiot. Jag fick sitta och hålla igen hennes mun. Men efter ca 20 min lugnade hon ner sig, en liten stund.  Sjukt pinsamt!

Jag ringde till dintur idag för att jag ville försökra mig om att man får ha hundar på bussen. Jag ska ju ta buss ner till svall o tåg därifrån. Men man fick iaf ha hundar på bussen. Sen passade jag på att fråga hur mycket det kostar att åka från kfors till svall. Sist jag åkte, och det var inte så jävla länge sen kostade det typ 54 kr. NU KOSTAR DET 85 KR!  Hur i helvete kan dom ha höjt med typ 30 spänn?!?! :O Jaja. Inte nog med det så sa tjejen jag pratade med att det kostar ungefär 57 kr för Malajka att åka med bussen också. :O WTF, hon får ju inte ens ett säte?! Men om man hade en liten hund som man typ kunde ha i väskan eller i en liten bur så kostade det ingenting. ÖH?! Ska jag betala för Malajka också så ska hon fan sitta på sätet! sjuuuuuuuuuuukt. Såna där saker kan jag störa mig som fan på. haha.


Imorgon ska vi också ha en liten julafton med mina små syskon. Eftersom dom inte åker med oss ner till stockholm. Dom ska fira jul med sin pappa. Och jag har ju inte köpt en enda julklapp än, får inte min lön förns på fredag. Så jag har sagt till dom att dom får julklappar av mig när jag kommer från stockholm. Hoppas dom inte blir allt för ledsna. Känner mig så dum! Man vet ju själv hur man var när man va liten lixom. Men dom har sagt att det är lugnt. :)


Ne nu blire lite tv.  Tjiiiing


Kommentarer
Postat av: a n n a

Jag vet faktist inte hur de blir.. kanske inte är hemma över jul. Men te helgen och
på nyår blire iaf fest :P själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback