Inte länge kvar nu...

Tills jag åker. :) OH ska bli så jävla härligt! Jag saknar alla så mycket. Helt sjukt mycket faktiskt. Mest saknar jag min mormor. Mys det ska bli.

Nu har man lov iaf, fyfan va skönt! Eller vi får inte det förns imorron egentligen, men vafan vem går till skolan för att få lite fika och säga god jul? Inte jag iaf, inte när jag kan liggga och soooooova istället. :)

Jag lämnade in mina stövlar i måndags (eftersom jag haft dom typ 5 veckor och sulan har redan släppt, och skinnet släpper också.) Och dom kostade 600 kr, så man tycker ju att dom ska hålla lite längre än så. Samma sak vart det med Carros skor (vi har likadana). Men iofs, så som vi håller på på helgerna är det inte konstigt att dom går sönder, mhaha. Men det behöverinte dom veta. :)  Sulan skulle dom iaf fixa, hoppas dom kunde fixa det skinn som släppt också, men det trodde dom inte eftersom att "jag skrapat dom mot nånting" Jääjä.  Men iaf, ska hämta skorna imorgon, sen åker jag till Carro. :) Sover där imorgon sen hem och packa järnet på torsdag. :)

Vi var på bakfickan och fikade idag också, jag, carro & tess. :) Mys. Vi åt en sallad fyfan va gott det var! Var as länge sen. Efter salladen funder jag och carro på om vi ska köpa en bulle:

Jag - Jag tror jag vill ha en negerboll.

Carro- Köp en då.

Jag- Ska du köpa nått?

Carro- Nej jag ska vara nyttig idag.

Jag- Hahah aa jag med.

Efter en liten stund...

Carro- Men ska vi inte dela på en negerboll?

Jag- Jaaa. Eller äh vi skiter i det.

Efter ännu en liten stund...

Carro- Ska vi inte köpa en var?

Jag- Jo det gör vi!

Hahah, vadå beslutsångest? Och effer hade vi ångest!



Hämtade en resväska från källaren idag, fick ta den största. Eftersom jag alltid tar med mig så mycket kläder och ska ha julklappar och grejer med mig hem också. :) Min mormor gnäller på mig att jag inte ska ta med mig så mkt kläder för jag använder inte alla ändå. :p Men vafan, man vill ju inte åka ner med för lite kläder. Jag gjorde det en gång, aldrig mer.

Ah nu ska jag ut med hunden,  hejpa!


Kommentarer
Postat av: a n n a

ooh, nice! :) haha, ja de förstår jag :P vad är sthlm jämfört med en helg på gladan? haha ^^ Hur länge ska du vara där då? =)

Postat av: gabban

haha gött me negerboll :) ja jag lär ju åka upp å gå på glajjan endå, de e ju inte så långt från svall :) åsså måste ju alla ni komma ner å festa så vi kan göra stan osäker..sjunga lite hiv-låtar å så :P hahaha, sjuk vi är!

2007-12-19 @ 02:58:29
URL: http://remember.blogg.se
Postat av: a n n a

oki doki :) åhåå, blir massa shopping då kan jag tänka mig :)

2007-12-19 @ 19:38:25
URL: http://blima.blogg.se
Postat av: a n n a

jää, de är riktigt nice! Och de lär ju vara 100 ggr bättre i stockholm! :)

2007-12-19 @ 22:14:50
URL: http://blima.blogg.se
Postat av: Caroline

haha kan man juh säga :P fan va vi ha vare onyttiga nu alltså :P nya tag efter jl pulla!!!

2007-12-23 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback