OHNOOOO

ÅÅÅÅH NEJ, jag börjar bli sjuk. Ont i halsen och huvudet som fan. :/ FUCK OCKSÅ! Men det hindrar mig inte ändå :p


Den här veckan har vi haft en kurs i skolan, som vi egentligen skulle haft hela året, men vi kör den ¨på en vecka. Lättare än vad jag trodde faktiskt. Visst det har varit jävligt svårt för mig attt komma i tid. Med tanke på att vi egentligen är ledig måndagr, och har sovmorron både tis o ons. Jag har försovit mig alla dagar. :S Men det har gått bra ändå :) Imorgon är det sista dagen, då har vi redovisning och grejer! Imorron får jag INTE komma för sent.


Imorgon ere heeelg, fyfan va skönt. Det blir nog utgång som vanligt. Fast jag egentligen inte har råd =/

Ikväll kommer Carro också :) Vi har lite saker att fixa, mhah :D

Yääyä, ut med hunden sen sooooooooova en sväng :)



Heeeypa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback