BRA GJORT ANNINA!

Fyfan vad jag är kass asså! Hade nationella i svenska idag.. jag gick dit satt där typ 40 min sen gick jag utan att ha skrivit ett ord. men vafan jag fattade ingenting! inte bra. men vad ska jag göra när jag inte fattar ett skit, onödigt och sitta kvar där då. och när jag skulle ut från klassrummet säger lärarn: men hallå, har du inte skrivit nått....?
öööh ne vafan ser de ut som din dumma idiot. inte coolt.

jaja, idag ska jag iaf träna.. jag och carro ska försöka komma i gång igen.. får sån jävla ångest när jag tänker på hur mkt vi tränade innan vi åkte utomlands, vad hände? var väl mer taggad kan jag tänka. torsdag imorrn, jag har inte varit i skolan en enda dag den här veckan, förutom idag då i 40 min. känns som att jag måste dit imorron, men jag pallar fan inte!

förresten så vart jag jävligt party sugen nu! vill utt nuuuu! men jag får lov och vänta till helgen, ääända tills på lördag. på fredag blir det lugnt, vi kanske går och kollar på mittinatta eller vad det heter en sväng.. sen på lördag ska brudarna till svall och shoppa! bitches. :P vill också, men eftersom jag inte får underhållet och studiebidraget samtigigt så går det icke. så jag ska jobba istället för carro, på dallas. haha! kommer gå finfint de! och sen på kvällen blir det paarty! vet inte hur och var än, men det visar sig.

och snart ere valborg också, fyfan va kul det ska bli! längtar som en huuura. :D jessi slutar vid tre då, så då börjar vi fixa iordning oss och sen går vi ut och käkar, mys! sen ere ba hem o börja dricka och sen blire kramm :D wooho!

vi har börjat planera  inför midsommar också. vi ska nog hyra en stuga i norrfällsviken :) i tre dagar , så jävla nice..

längtar så sjukt jävla mycket till sommarn, kan inte förklara! stadsfesten, midsommar gatufesten oooh allt! vi kommer fan va över allt! mhaha..


ska ticka! hejpa!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback