duktig idiot!

HOOOOOOOOST host host. fyfan. hatar hosta. det låter äckligt att hosta också. uuäk!

Haft foto hela dagen i skolan idag, eller hela dagen och hela dagen, kom inte dit förns elva. den här veckan har jag och tess haft skit kul i skolan, haha jag vet inte varför. vi har bara flummat runt och skrattat och haft oss. :p sjukt kul! känns nästan tråkigt att det är fredag imorgon. haha, nej nu ska vi inte gå för långt här.

aa helg snart då. jag och carrhoe ska kröka.. jag har en vinare,vet inte vart eller nåt än. blir väl gladan skulle jag tro. :p och på lördag kväll kommer mamma hem igen :) skönt, jag hatar och laga mat.

på onsdag är det 50 dagar kvar till studenten, och då ere gladan! :D fan va gött! betyder att man kommer vara bakis i skolan på torsdag, men skit samma! haha.

nu är jessi i danmark, och jag saknar henne redan. <3 fick nyss ett sms av henne att hon precis hade klivit ur poolen, jävla unge :P

Ne nu blir det tv en stunde, sen ska jag kila ner till Carro och se vad hon har för sig :)


                                      Här bjuder jag på några bilder på mig, tess och mallan! :D

                                        



Hare gött losers!    


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback