SHUU BENKE!

Nu var det ett bra jävla tag sen jag skrev sist! Har inte haft nån ork liiixom.

I grancanaria hade vi det bra, vi hamnade i laspalmas det sög. och vi fick ett dåligt hotell! men annars så var det bra. :) solande och festande, gött! har massa bilder men det har blivit massa strul med kameran det funkade inte att lägga in och blablabla, men har lagt in dom i skolan nu så vi får se om jag pallar lägga upp några här framöver.  :)


Sen jag kommit hem har jag haft ett par härliga veckor med Jessica, och mitt drinkluder Carrhoe förstås. Vi har festat som aldrig förr, och efterfesterna har hållt på ända till 10 på mornarna! :) Vi har till och med stannat på frukost, hahahahhaha. Sjuuuukt kul har vi haft yäääh. NI ÄR BÄÄÄST! Men nu har Jessica dragit till danmark och kommer inte hem förns på måndag !!!! :O heelvede.

Och som vanligt så går tiden skit fort, inte länge alls kvar till studenten nu. skönt som fan! kan inte ens förklara hur mycket jag längtar till sommarn, kommer bli gööött! wohoo!

aaja, annars är det lugna puckar. förutom att jag börjar bli förkyld. hals ont och skit ont i huvudet och nacken och aaaaaah. skit synd om mig.

ne nu ska jag ticka!

och till alla er som tror att ni är något säger jag bara, ignora piggen eller shut uuuup!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback