SÖNDAG

Söndag igen, fyfan vad jag hatar söndagar!

Den här veckan har det varit muycket fest, i onsdags var det studentfest på gladan för att det var 50 dagar kvar till studenten.. och då vart det en jävla karatefylla kan jag tala om. alldeles för mycket dricka. jag betedde mig som en jävla idiot asså! och ångesten stod ut från alla håll. pinsamt pinsamt. fattar inte hur jag kan va så jääävla sjuk. psyket nästa! oså helgen då, i fredags var vi på gladan, vart så där lagom full och vi hade skit kul! och igår åkte vi till dannero för där var det dans :) skit kul! och nu sitter jag hemma hos jessies pappa i nyland och vi ska väl snart börja röra oss till kfors.

imorron har jag en lektion fast vi egentligen är ledig på måndagar, så den tror jag att jag skiter i. orka! hade tänkt  jobba imorron, men det tror jag inte heller att jag orkar.



äääh nu bajsar jag på det här. heeeejdaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback