sov dags

Nu har jag varit nere hos carro en sväng.. vi gjorde inte så mycket, rökte och kollade på tv. :) jag somnade typ hela tiden så det var skit jobbigt och traska hem i all jävla snö. jag fattar inte, förra veckan tog man ut stolar från cafeterian och satt o käkade glass. och nu är det flera meter snö?! inte coolt.

satt nyss och tänkte på att det inte alls är länge kvar till studenten, och hur jävla skönt det ska bli och slippa skolan! men sen kom jag på att jag kommer nog sakna den trots allt, inte pluggandet utan allt annat, träffa folk lixom. ganska sorgligt. :/
och jag måste verkligen bestämma mig hur jag ska göra med balen? vet inte om det är värt det. fast ändå vill jag, aaaaah. får se får se. student kläder måste jag köpa också, fast det är ju inte så jävla bråttom med det. min studentmössa har kommit också, den var söt!


yääyä, nu ska jag sova. så jag är utvilad. har en lång helg framför mig! haha


Godnatt slynfaces!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback