!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vilken jävla lördag det var. fyfan. fick i mig alldeles för mycket. kommer inte ihåg ett skit! helt blå slagen är jag iallafall. vet inte vart jag har varit efter krogen eller ¨nånting. och en fucking blå tira på ögat. skit mysigt. jag hade tydligen ramlat? jag hatar det här. varför lär jag mig aldrig?


nu är resan bokad ialla fall. hade det inte varit för den så hade jag tagit min ångest och gått och grävt ner mig nånstans. den 28 lyfter vi från arlanda . och imorgon åker vi till sthlm. där ska vi antingen bo hos min mormor eller moster.

idag har jag alltså skit mycket att göra. packa och tvätta. åh det känns skit jobbigt och packa allting, tänk om jag glömmer nåt lixom.. aaah

ne nu ska jag käka lite frulle, ska ner och möta carro vid 11 dåå ska vi träääna och basta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback