jävla skit!

jag blir så jävla irriterad!vi skulle ju åka härifrån på sön till sthlm, och från sthlm på mån till grancanaria, alltså ta en sista minuten. men guess what? för det första så har sthlm lov nästa vecka så då kommer det vara sjukt dyrt att åka därifrån, oså går det inga resor heller. förns typ den 28. så igår kollade vi lite resor och då gick det några idag, men jag skulle ju inte få cash förns på måndag. men det fixade jag. meeeeen då är så klart resorna som går idag slut. sug häst balle säger jag.. 

så nu är det bara för oss o hålla utkik efter resor 24/7. vi tar första bästa jävel och drar! men iaf, hittar vi ingen resa i  helgen så åker vi ner till sthlm på måndag i alla fall, och haffar en resa därifrån.  ah, iväg ska vi komma!

idag blire jobb, känns tungt. har sprängande huvudvärk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback