SKÅL

Jag håller på bli tokig. Jag vet inte vart vi ska vara nånstans ikväll. Antingen härnösand eller kramfors. Jag e sådär, jag måste veta vad som händer. Men iaf, om vi ska till härnösand, så ska vi på Olearys eller om det heter kajutan nu? skit samma. Iaf, jag skulle ringa dit och kolla vad dom har för åldersgräns ikv för på lördagar har dom tydligen 20. Men iaf, jag fick lite panik när killen svarade (som jag kan få ibland när jag ska ringa och fråga saker.) Så här lät de ungefär:


Killen: Ah ja komemr inte ihåg hur han svarade.
Jag: Öhm, hej jag skulle vilja fråga en sak.
Killen: Ok.
Jag: Har ni öppet ikv?
Killen: Ja, annars skulle jag ju inte ha svarat nu. (otrevlig jävel.)
Jag: Ok, men asså har ni typ så här.. eehm, dansgolv?
Killen: Öh ja det har vi.
Jag: Ok, va ere för åldersgräns?
Killen: 18 på fredagar.
Jag: Ok, när stänger ni?
Killen: Kl. 02
Jag: Ok, tack
Killen: KLICK! 

  Orka att han var så jävla otrevlig! Hoppas inte det är han som står i baren iaf.

AH, vill verkligen till härnösand ikv, hoppas vi kommer ivääääg! :D jag och mitt drinkluder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback