smack that

Nu är jag sådär äckligt trött igen. Och jag hatar det. Jag blir helt död asså. Har varit så nästan hela veckan nu, har inte varit i skolab heller. Det ända jag har gjort är och legat i sängen och kollat på tv. Och tagit ut Malajka förstås. Jag fattar inte vad det är. Jag börjar inbilla mig att jag är sjuk eller något. Men neh, det är nog som Carro säger, att jag är uppe för sent. Men så sent är jag ändå inte uppe. äh skit samma.
Har varit och tränat idag ialla fall, tvingade mig själv. Och efter det kändes det direkt bättre,kände mig piggare lixom, men som sagt nu blev jag trött igen.  :/

Nu är helgen snart här igen, skönt. Men sjukt fort tiden går känns nyss som att det var söndag. Får se vad som händer denna helg då, blir nog utgång en av dagarna iallafall. Vi funderar på och dra oss till härnösand och parta lite, istället för den här fucking hålan. Meeeen det är lite saker som ska fixas innan isf. Jag måste fixa pengar eftersom jag mitt smartass har slösat allt redan, och så måste vi fixa skjuts. Yäyä, får se vad som händer.

Idag har jag ialla fall tänkt plugga och städa. Har tänkt städa hela veckan men har bara skjutit på det hela tiden, och nu, ja nu ser det åt helvete ut här, vill inte ens vara här så illa ere. Och det här med pluggandet, ja det har jag ju skjutit på ett par månder. :S

aaaja, LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback