söndag igeeen..

Tiden går som vanligt sjukt fort! Slut på helg.. Fredagen var lugn, jag var med carro och jens vi åkte till nån fest i bollsta. och där var det massa bråk så det sög. oså drack vi ju inget heller, så de var ganska booring. och igår blev det ju fest fast jag eg inte skulle festa förns gran canaria.

nu är det bara 1vecka kvar tills vi drar!!! fyfan va hääärliigt! jag längtar som en idiot! :D fast det känns som att det är mycket som ska göras innan vi åker, kolla alla klädr skor mm.. har massa grejer som ska komma på posten också innan vi åker, visa kortet, passet och bikinin. allt ska hinna komma innan fredag. men tänk om de skulle bli försenat då dööööör jag.

ah vi kommer ha så sjukt kul där! feeest 24/7 :P haha.. och soooooool, fyfan va göötttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback