WHATA HELLLLL

Det händer igen, NEJNEJNEJ! Asså det rinner floder ur mina ögon. Jag har åkt på en sjukt jobbig förkylning igen. Helt täppt i näsan, nyser typ hela tiden, och mina ögon rinner HELA TIDEN! Asså det är som att jag sitter och gråter. Skit jobbigt! Och jag har lixom skola imorgon. ;S Och jag vill inte gå utan mascara för då ser jag ut att vara typ 13 år. Jag har haft så här en gång förut. Tror jag gick i nian då, men då var det bara ena ögat som rann. Det  var ju inte heller så jävla kul, gick runt och såg ut som att jag sminkat ena ögat lixom. Aah, aja.. hoppas det har gått över tills imorgon, var ju hemma hela förra veckan. Eller jag kanske ska komma med en lam förklaring typ, "jag kan inte komma till skolan för mina ögon rinner." hmm, jag skulle ju inte ljuga ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback