Ännu en helg

med en massa rännande och drickande. haha! Men kul har jag haft. :)

Fredagen sög dock när vi kom till gladan. Men lördagen va kul :) Då var jag ute med Anna, Gabbi och Anna. Vi började förfesta hos mig, sen drog vi vidare till blackroom tror jag det heter? Och sen glajjan.. och där blev det en massa shakande ;) mhaa. svettigt svettigt.  Sen drog jag och Gabbi på efterfest med några sandö grabbar, haha. var väl inte så jääävla kul där, men men. Jaa och kvällen avslutades med att vi gick typ 100000 mil. Ouuuh. :)


Och nu sitter jag hemma och väntar på att en gubbe ska komma och laga våran toalett.


Ne nu blire sängen en sväng igen.

Kommentarer
Postat av: a n n a

jag med, fy fan alltså! Jaså? ja jag var inte alls sugen på o dra till sandö ja.. Nä igår mådde jag hur bra som helst. du då? :)

Postat av: a n n a

de är bara vi som kallar de för blackroom :P Anna gjorde de men inte jag, jag åkte hem istället. hehe okej :)

2008-01-14 @ 18:42:48
URL: http://blima.blogg.se
Postat av: anna

Jag vet inte faktist.. blir nog lugnt

2008-01-15 @ 10:19:50
URL: http://blima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback