HEMMA IGEN

Nu är man hemma igen, eller jag kom ju hem i söndags. Har varit så himla skönt och slippa kramfors ett tag asso. Och jag har haft det så jävla bra. Mys med mormor, träffat mina älsklingar, shoppat och festat. :) Men det var skönt och komma hem också, men när jag typ hade varit hemma 3 timmar så längtade jag ner igen.

Hemma själv är jag också, kommer vara det ganska mycket framöver. Mamma har börjat jobba i sthlm, eller hon jobbar i sthlm två veckor sen hemma två veckor o sen jobba igen osv osv. Ganska skönt och vara själv också, fast det blir ju lite tyst.

Skolan började idag också, suck. Fast det här lovet satt jävligt bra asso, jag var sjukt skol less. Och nu har jag skit mycket att ta igen, huuh :S vene hur jag ska klara det, men jag får se till o kirra biffen.
Beställde min student mössa idag. Tog tjejpaketet, då får man mössan + allt som ska stå på den, visselpipa, champagne glas och ett par trosor :) OOOH nu längtar jag asså!

Hahah idag hade vi planering på idrotten och imorron ska jag och Tess hålla i idrottslektionen, haha KAAAOS! Ne men de ska nog funka, mahah vi ska köra skiten ur dom! För vi slipper ju vara med, sköööönt aha,

Sjukt trött är jag idag..  blir nog sängen tidigt idag. Ungarna har varit här också och fått sina julklappar. :)

Imorgon blir det nog solning med Carro, sen hem till henne, :)


Ne nu ska jag ta en banan,  HEEERRRRÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: gabban

känns jäääävligt najs måste ja säga :) få börja jobba på riktigt å få massa cash..å dessutom roligare stad :) nu få ni ta å komma ner å festa nån gång :)

Postat av: gäb

va e de för mupp som ha skreve ovanför mej då? hahah tönt! aja..nu ere snart fredag å då blire partajj minsan, skojj skojj :)

2008-01-10 @ 12:54:11
URL: http://remember.blogg.se
Postat av: gabban

ja vi ska väl te dej..som jag ha fattat anna iaf haha :) eller ska ni inte vara hos dej?

2008-01-10 @ 15:02:02
URL: http://remember.blogg.se
Postat av: anna

Fest imorrn! ^^ när tänkte ni börja dricka? :)

2008-01-10 @ 16:09:36
URL: http://blima.blogg.se
Postat av: a n n a

Ja de blir perfekt :) längtas tills imorrn!! :)

2008-01-10 @ 21:02:03
URL: http://blima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback