JAG ÄR SÅÅ DUKTIG.

Idag bestämde jag mig för att börja städa direkt när jag kom hem från skolan. Och jag gjorde det också! :) Jag brukar alltid bestämma att ja ska göra det, men skjuter alltid på det. :p

Sitter och kollar på utlandsresor, jag och Carro ska ju åka i slutet av februari tror jag det blir. :) AAAH jag blir så jävla sugen. :)  VILL DRA NU!  Hade inte mitt leg varit gammalt så hade vi nog kunnat åka den här månaden. Men nu ere ba och fixa ett leg sen stiiiicker vi. Blir nog spanien, eller grekland. :) får se får se.

Jag har varit jätte duktig idag faktiskt. För det första så försov jag mig inte, eller Carro fick väl vänta några min :p mhah. och sen så va ja med på idrotten, wööhö. Och bäst av allt, jag har skaffat mig ett GYMKORT.  Aa, eller nästan iaf. Jag och Carro ska dit kl 08.30 imorgon och så ska dom gå igenom maskinerna med mig. Asså det är inte ett vanligt gym, träningsverkstaden heter det faktiskt :P haha. Måste ju träna lite om jag ska kunna åka och gläääässa i solen.

Imorgon tar jag Malajka och åker hem till Carro efter skolan. Ska stanna där tills på fredag. :) Vi skippar skolan på torsdag eftersom det är tidningsdag. sköööönt. så jag ska nog passa på och ta med mig en kamera så kan jag börja fota projekt arbetet. :) Men ja vet inte riktigt vad jag ska fota, :S Hade tänkt fota vinter, men njee så tråkigt. Osså hatar jag ju vintern!

Och på fredaag ere ingen vanlig dag för då ere Carros födelsedag :D Och då blre fäääst så klart :)

Ne nu ska jag ta ut min lilla piggg, HAAYDÅ!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Att ha ett städat rum/lägenhet och komma hem till det efter ett skönt gympass då man känner sig nyttig, då mår man jäkligt bra.

Väntar bara på att få komma igång med gymmet igen.

Ha de så bra!
Kramar Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback