JAHA.

I huvudet på Gynning var inte så  bra som jag hade förväntat mig. Asså vem vill se när hon åker till familjer och passar deras barn. Jag vill iaf se henne göra craaaaazy stuff. Hon är ju bra på det. Aaja, andra avsnittet kanske blir bättre.

Helvet vad jag har hållt igång idag! YÄÄÄ. Har inte sovit en endaste sekund sen jag kom hem från skolan. :) Annars brukar jag ju sova minst två och sen inte kunna somna på kvällen. Dock somnade jag till i typ 3 min på historia lektionen idag. Haha.

Har fått mkt gjort idag asså. Förutom historia läxan. :S Tvättade Malajka nyss också. Fyfan vad hemskt det är átt tvätta henne. Hon gör inte alls som man säger. Och jag bliiiir så galen på henne när hon håller på sådär. KAOS!

Träna på träningsverkstaden imorgon bitti innan skolan börjar då. :) Jag e taggggggad! ;) Hahah få se om jag känner likadant imorgon.

Ne nu blire tv sen söööva.   

Godnajjt.

Kommentarer
Postat av: a n n a

Fast jag har pratat med gabbi nu och vi tänkte ta de där med att åka till sundsvall till helgen. Skulle ni följa med? :) för carro skickade sms te mig men jag hade inge pengar på mobilen så jag kunde inte svara..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback