TJENIS PENIS

Jah nu var det måndag igen. Shit va fort tiden går!

Helgen var ganska lugn faktiskt. Eller aa. Fredagen blev det utgång. Carro fyllde 19. :) Ja vad ska jag säga om fredagskvällen, haha.  KUL!  Började med förfest hos Carro. Sen träffen, sen gladan. Och sen efterfest, och jag har bara en sak att säga om den där efterfesten, BORDET! Mhah.. vi kan ju fråga carro. :) Nemen det var skoj. Vi skulle ut på lördagen också, men vi stannade hemma hos Carro istället. :) och såg på GOSSIP GIRL. Vi är typ beroende av den serien nu.

Tredje gången jag tränade idag, :) häärligt! Man känner sig så duktig. Måste hårdträna nu tills vi ska åka. AAh det ska bli så härligt, jag vill åka NUNUNU! wööhö.

Jobbat idag, första gången på ett bra tag, uuh, var ganska jobbigt.. satt och kollade på klockan hela tiden. :S Men jag behöver pengarna. Ska jobba hela veckan.

Och till helgen blir det sundsvall. :D:D  Jag och Carro har bokat hotell från fre-lör. NICE eller vad. Så det blir fesstifeessti. Äntligen blir det av att man festar nånannastans än kramfors.  LÄNGTAR!  Och på fredag ska vi ändå till svall med skolan, så då stannar vi ba kvar där. :)


Ne nu blire sängen, träna och jobba imorgon. Jag behöver nog min sömn om jag ska orka.  / xo.xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback